مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-01اقتصادي

تعداد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان افزایش یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه پروژه طرح نهضت ملی مسکن برای تمام شهرهای استان در حال انجام است، گفت: تعداد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافت.

- محمد حمیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز در حال انجام است، ابراز داشت: در پروژه های نهضت ملی مسکن 15 هزار و 888 واحد مسکونی برای استان ساخته می شود.

وی ضمن بیان اینکه از هفته گذشته ساخت این میزان واحد در استان سمنان افزایش داشته است، افزود: تعداد 450 واحد مسکونی به میزان فوق افزوده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه کمبود زمین برای ساخت و ساز در این طرح ملی وجود ندارد، ابراز داشت: زمین در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز در استان فراهم است.

حمیدی ضمن بیان اینکه هم اکنون تسهیلات لازم در طرح نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن پرداخت می شود، تصریح کرد: با توجه به افزایش متقاضیان این مهم تجمع پرونده های تسهیلات و کند شدن روند را به همراه دارد.

وی افزود: می بایست برای حل این موضوع سایر بانک های استان سمنان نیز در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن همکاری کنند تا این مهم بتواند به سرعت بخشی روند اجرای طرح منتهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان افزایش یافت

تعداد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان افزایش یافت