مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-15فرهنگي

120 کارگاه پوشش اوقات فراغت کودکان استان را انجام می دهند


یاسوج_ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی مراکز ثابت و سیار کانون در قالب بیش از 120 کارگاه برای پوشش اوقات فراغت جامعه هدف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کبری اخلاقی نیا افزود: ویژه برنامه های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می شود که کانون استان تدارک گسترده ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در بازه زمانی اول تیر تا 20 شهریور 1402 برگزار می شود.

اخلاقی نیا گفت: نقاشی، خوش نویسی تحریری، خوانش متون کهن، داستان نویسی، قصه گویی، نوشتن خلاق، انیمیشن، اوریگامی، فن بیان، روبیک، چرتکه، علوم آزمایشگاهی، پرورش خلاقیت، طراحی، ساخت عروسک های نمایشی، رباتیک، بازی و سرگرمی، قصه گویی، شعر، کاردستی، سفال، و… از جمله کارگاه های فصل تابستان است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت نام در دوره های حضوری تا 2 تیر 1402 فرصت دارند به مراکز فرهنگی هنری سراسر استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 کارگاه پوشش اوقات فراغت کودکان استان را انجام می دهند

120 کارگاه پوشش اوقات فراغت کودکان استان را انجام می دهند