مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19اجتماعي

کشت های دوم حاشیه تالاب های طبیعی همدان را شخم می زنیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: امسال تمام کشت های دوم حاشیه تالاب های طبیعی استان را شخم می زنیم و این موضوع قبلاً به کشاورزان اطلاع رسانی شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: امسال تمام کشت های دوم حاشیه تالاب های طبیعی استان را شخم می زنیم و این موضوع قبلاً به کشاورزان اطلاع رسانی شده است.

  سیده مریم محمدی دوشنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در هفته محیط زیست و در راستای پیوست شعار جهانی این روز راهکارهای کاهش پلاستیک در دستور کار ما بود، اظهار کرد: سالانه میلیون ها تن پلاستیک وارد زیست بوم می شود و این موضوع تبدیل به یک بحران جدی شده است و تنها پنج درصد این رقم زیاد بازیافت و مابقی در محیط زیست رها می شود.

وی اضافه کرد: در هفته محیط زیست پویش 100 متر در استان برگزار شد که در این پویش از شهروندان درخواست کردیم 100 متر از مسیر خود در طبیعت را پاکسازی کنند و بیش از 300 کیلومتر از اراضی استان را با مشارکت مردمی و مسئولان پاکسازی کردیم که با هدف جلب مشارکت و فرهنگسازی انجام شد.

محمدی با بیان اینکه امسال ایستگاه پایش سنجش کیفی هوا در شهرستان های بهار، درگزین ، رزن و تویسرکان افتتاح شد، افزود: با اعتبارات سفر رییس جمهوری و اعتبارات تملک تمام شهرستان ها به دستگاه های پایش هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت های دوم حاشیه تالاب های طبیعی همدان را شخم می زنیم

کشت های دوم حاشیه تالاب های طبیعی همدان را شخم می زنیم