مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-08اجتماعي

خدمات فرهنگی کتابخانه های سیار به 866 کودک و نوجوان روستایی در ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: بیش از 866 کودک و نوجوان در استان عضو کتابخانه های سیار روستایی این اداره کل هستند.

- فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: سه کتابخانه سیار روستایی برای 866 نفر عضو کودک و نوجوان در 54 روستای سراسر استان خدمات فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه کتابخانه های سیار روستایی کانون استان نقش مهمی در خدمات رسانی فرهنگی به روستاها و مناطق محروم دارند، در خصوص اهداف ایجاد کتابخانه های روستایی توضیح داد: فراهم کردن امکان دسترسی به کتاب برای کودکان و نوجوانانی که امکان استفاده از کتابخانه های ثابت را کانون ندارند، رعایت عدالت فرهنگی و ایجاد توازن در توزیع امکانات فرهنگی در روستاها همچون مراکز شهری، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان و کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان بر مبنای تعلیم و تربیت اسلامی از اهداف این کتابخانه هاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: خدمات مختلف فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان مناطق محروم استان با اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف و هم چنین اهدای محصولات فرهنگی در میان جوامع هدف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فرهنگی کتابخانه های سیار به 866 کودک و نوجوان روستایی در ایلام

خدمات فرهنگی کتابخانه های سیار به 866 کودک و نوجوان روستایی در ایلام