مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-01سياسي

کانون های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه کانون های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند، گفت:کانون ها نباید فعالیت خود را صرفاً به امور خدمات اجتماعی محدود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد میرزاده رییس مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی به همراه حسین رضایی مدیر سابق کانون های خدمت رضوی البرز و یدالله مصطفایی مدیر جدید کانون های خدمت رضوی استان و جمعی از مسئولین مربوطه عصر پنجشنب با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به بیان مناقب و سجایای این امام رئوف پرداخت.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به شبکه گسترده و منسجم کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور، گفت: باید تمام مسئولین کانون های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند و برای این شبکه نیز برنامه ریزی تمدنی داشته باشند.

وی در ادامه بابیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی هدف ما باید ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد، گفت: در گام دوم انقلاب کانون های خدمت رضوی باید با دید تمدن سازی عمل کنند و فعالیت خود را صرفاً به امور خدمات اجتماعی محدود نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند

کانون های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند