مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-06اجتماعي

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1402


سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 تا پایان روز شنبه 20 خرداد ماه خبر داد.

- سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 تا پایان روز شنبه 20 خرداد ماه خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر سه شنبه شب با بیان اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز 11 خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز 16 خرداد ماه موفق به انتخاب رشته نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که مجازین به انتخاب رشته بتوانند از روز سه شنبه 16 خرداد ماه تا پایان روز شنبه 20 خرداد ماه نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند .

  وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 144 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده اند، گفت: ضروری است متقاضیان در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و انتخاب رشته کنند.

  صدر درباره افراد مجاز و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1402

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1402