مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-01اجتماعي

ارتفاعات البرز بارانی می شود


در بعضی ساعات وزش باد و در پاره ای نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

- کرج- مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در بعضی ساعات وزش باد و در پاره ای نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار تدریجی جو نسبتاً ناپایدار تا ابتدای هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: امروز با توجه به ناپایداری های ضعیف محلی، بعضی ساعات وزش باد و در پاره ای نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 31 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 17 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 10 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی است.

بهاروند احمدی به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما 32 درجه سانتی گراد و کمینه دما 17 درجه سانتی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاعات البرز بارانی می شود

ارتفاعات البرز بارانی می شود