مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-13ورزشي

دوومیدانی ورزش مادر است ولی از همه یتیم تر است/ نه احترام داریم؛ نه امکانات


ملی پوش سابق دو و میدانی ایران گفت: وزیر ورزش باید به مشکلات دوومیدانی رسیدگی کند چون دوومیدانی ورزش مادر است اما از همه یتیم تر است.

- مهدی زمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص بیرون شدنش از ورزشگاه شیرودی در هنگام تمرین کردن به دلیل پوشیدن مخصوص دوومیدانی اظهار کرد: مشکل ما از چهار سال پیش آغاز و همچنین از زمانی که هیات استان به دست کسانی افتاد که دومیدانی را به قهقرا بردند آغاز شد.

همه این مشکلات به این برمی گردد که دوومیدانی تهران سرپرست درست و حسابی ندارد و ورزشگاه شیرودی هرکاری بخواهد انجام می دهد؛ حمایت های یک طرفه از فوتبالیست ها دارند و خودسرانه وارد پیست دوومیدانی می شوند و هزار و یک مشکل دیگر از طرفی هیات استان هم مشکلات زیادی دارد.

ما چون همیشه با وسیله نقلیه به ورزشگاه می رویم هیات استان نامه می زد که اجازه ورود موتور سیکلت را به استادیوم داشته باشیم؛ ما رفتیم و دیدیم هیات نامه نزده و گفتند نمی توانید با وسیله داخل برورید و ما موتور را بیرون گذاشتیم.

حراست این مجموعه به دوومیدانی لطف دارد و همیشه با بدترین ادبیات با ما صحبت می کند اما ما هیچ چیز نگفتیم و نزد رییس حراست مجموعه رفتیم و گفتیم وسیله را که داخل نیاوردیم یک روز هم به ما اجازه نمی دهید تمرین کنیم؟ این مجموعه ورزشی است ما که غریبه نیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی ورزش مادر است ولی از همه یتیم تر است/ نه احترام داریم؛ نه امکانات

دوومیدانی ورزش مادر است ولی از همه یتیم تر است/ نه احترام داریم؛ نه امکانات