مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-30اقتصادي

ماجرای ساعت میرسلیم و برند پتک فیلیپ (+عکس)


پتک فیلیپ یکی از برند های لوکس ساعت است که به خاطر دست ساز بودن و موتور مکانیکی یا کاربرد طلا و سنگ قیمتی در ساخت قاب شهرت دارد.

بعضی از این ساعت ها تولید محدود دارند و گاهی پایشان به حراج کریستی باز می شود - ساعت پتک فیلیپ 145 هزار دلاری در جریان جام جهانی 2022 و روی مچ دست لیونل مسی به ترند خبری دنیا تبدیل شد   ساعت پتک فیلیپ و ردپایش را در فروشگاه های اینترنتی دنبال می کنیم.

گران ترین ساعت پتک فیلیپ موجود در سایت دیجی کالا هفت میلیون و 500 هزار تومان است که پس از اعمال تخفیف با قیمت شش میلیون و 350 هزار تومان در دسترس قرار گرفته.

یک ساعت مچی عقربه ای دیگر با برند پتک فیلیپ با قیمت شش میلیون و یک مورد با قیمت چهار میلیون و 800 هزار تومان به چشم می خورد.

یک مورد جعبه پتک فیلیپ برای فروش روی دیجی کالا با قیمت یک میلیون و 250 هزار تومان عرضه شده است.

  ارزان ترین ساعت پتک فیلیپ در دیجی کالا با برچسب قیمت 720 هزار تومان مشخص شده، اما نه روی این ساعت و نه روی ساعت های گران تر اصالت ساعت را مشخص نکرده اند.

مشتریان تنها با عنوان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا روبرو می شوند که به صورت پیش فرض کنار تمام محصولات موجود روی سایت دیجی کالا دیده می شود، اما با توجه به استفاده این فروشگاه اینترنتی از مدل فروش مارکت پلیس در مواردی خلافش ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ساعت میرسلیم و برند پتک فیلیپ (+عکس)

ماجرای ساعت میرسلیم و برند پتک فیلیپ (+عکس)