مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-21اقتصادي

باید سهم تولید صنعت آبزی پروری در تأمین امنیت غذایی مردم جدی گرفته شود


مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: صنعت آبزی پروری نسبت به صنایع دامی نوپاست ولی باید سهم تولید این بخش در تامین پروتیین و امنیت غذایی مردم جدی گرفته شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: صنعت آبزی پروری نسبت به صنایع دامی نوپاست ولی باید سهم تولید این بخش در تامین پروتیین و امنیت غذایی مردم جدی گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در نشست هم اندیشی مدیران کل دامپزشکی و شیلات استان های ساحلی جنوب کشور و استان گلستان در بندرعباس، از استان هرمزگان به عنوان دروازه پیشرفت ایران یاد کرد و گفت: در استان هرمزگان فعالیت های شیلاتی نقشی کلیدی و محوری در توسعه و رونق اقتصادی دارند.

احسان کامرانی با بیان اینکه ارتباط و تعامل بین سازمانی و دستگاهی بی شک سازنده است، فعالیت های شیلاتی و دامپزشکی را عجین خواند و تصریح کرد: یقینا تداوم امنیت غذایی به ویژه در بخش تامین پروتیین دریایی سبد خانواده ها و همچنین ارزآوری ملزوم به پایداری و توسعه همین تعاملات موجود است.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از ظرفیت های عظیمی در همه حوزه های اقتصادی بهره مند است، گفت: بی شک هرمزگان محقق کننده اقتصاد دریا محور است که باید از همه ظرفیت های استان هرمزگان به نحو احسن استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سهم تولید صنعت آبزی پروری در تأمین امنیت غذایی مردم جدی گرفته شود

باید سهم تولید صنعت آبزی پروری در تأمین امنیت غذایی مردم جدی گرفته شود