مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-16سياسي

دستور رییس جمهور بر تخصیص اعتبار ویژه برای سیل زدگان استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار اردبیل از ابلاغ پیام تسلیت آیت الله رییسی، - رییس دفتر رییس جمهور گفت: رییس جمهور که در سفر خارجی بود، دستور داد تا اعتبارات ویژه برای جبران خسارات سیل زدگان شمال استان اردبیل اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار اردبیل از ابلاغ پیام تسلیت آیت الله رییسی، دستور برای تداوم جدی تلاش دستگاه های خدمات رسان در مناطق سیل زده و تخصیص اعتبارات لازم برای جبران خسارت ها خبر داد.

وی با ابلاغ پیام تسلیت آیت الله رییسی در خصوص جان باختن شماری از هم وطنان در سیل شمال استان اردبیل اظهار کرد: آیت الله رییسی دستور تداوم جدی و تلاش دستگاه های خدمات رسان در مناطق سیل زده و برآورد خسارت ها و تخصیص اعتبارات لازم را صادر کرد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان و امدادی در سطح ملی و استانی در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل تا بازگشت به شرایط عادی حضور خواهند داشت، افزود: تأکید آیت الله رییسی در خصوص پیگیری ملی و استانی موضوع سیل شمال استان اردبیل تا لحظه آخر برای رفع کامل مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور بر تخصیص اعتبار ویژه برای سیل زدگان استان اردبیل

دستور رییس جمهور بر تخصیص اعتبار ویژه برای سیل زدگان استان اردبیل