مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:052023-05-30اقتصادي

انعقاد 3 قرارداد 55 میلیاردی بین دانش بنیان ها و صنایع بزرگ غذایی


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد 3 قرارداد همکاری به ارزش 55 میلیارد تومان میان شرکت های دانش بنیان و صنایع بزرگ در رویداد تبادل فناوری حوزه صنعت غذایی خبر داد.

- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد 3 قرارداد همکاری به ارزش 55 میلیارد تومان میان شرکت های دانش بنیان و صنایع بزرگ در رویداد تبادل فناوری حوزه صنعت غذایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد تبادل فناوری حوزه صنعت غذایی که به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، صندوق نوآوری را مولود قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات دانست و گفت: در سال 1389 که این قانون به تصویب رسید، قرار شد صندوقی به منظور تأمین مالی شرکت های دانش بنیان شکل بگیرد، لذا صندوق نوآوری و شکوفایی با سرمایه اولیه 3 هزار میلیارد تومانی شکل گرفت و در سال گذشته نیز هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب کرد سرمایه صندوق ظرف 5 سال آینده به 100 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

ملکی فر گفت: امروز که تعداد شرکت های دانش بنیان به بیش از 8500 شرکت رسیده است، سرمایه صندوق تناسبی با نیازهای مالی شرکت های دانش بنیان ندارد و امیدواریم در آینده نزدیک منابع بیشتری جذب صندوق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 3 قرارداد 55 میلیاردی بین دانش بنیان ها و صنایع بزرگ غذایی

انعقاد 3 قرارداد 55 میلیاردی بین دانش بنیان ها و صنایع بزرگ غذایی