مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 01:452023-06-11سياسي

وضعیت مطلوب ارائه خدمات به زائران ایرانی نسبت به حج گذشته


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت عنوان شد بررسی های انجام شده نشان می دهد که ارائه خدمات به زائران نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین نشست که روز یکشنبه (21 خرداد) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی درمدینه منوره تشکیل شد رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این مطلب به وضعیت تردد زائران به مسجدالحرام، افزایش استفاده از اینترنت در هتل ها وتدابیر اتخاذ شده برای استفاده مناسب از پهنای باند اینترنت، خدماتی که هتل ها باید به زائران ارائه دهند و بیماری های شایع ویروسی در حج و میان زائران اشاره کرد.

سید عباس حسینی تعداد زائرینی را که تا روز یکشنبه به سرزمین وحی مشرف شده اند بیش از 52 هزار نفراعلام کرد و روند دریافت روادید زائران را عادی دانست.

در ادامه این جلسه جواد دانشیار رییس ستاد مدینه درباره زائران ورودی به این شهر، جده و مکه گزارش داد و گفت: زیارت دوره 30071 نفردر قالب 203 کاروان با 662 دستگاه اتوبوس انجام شده است.

این جلسه با گزارش محمد معصومی نماینده شرکت هواپیمایی ایران ایر درباره تعداد پروازهای انجام شده به مقصد دو فرودگاه مدینه و جده وعلل تاخیر ایجاد شده در برخی پروازها ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب ارائه خدمات به زائران ایرانی نسبت به حج گذشته

وضعیت مطلوب ارائه خدمات به زائران ایرانی نسبت به حج گذشته