مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-02سياسي

رقابت 2075 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری دهمین دوره آزمون سراسری استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری دهمین دوره آزمون سراسری استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

علی منصفی راد امروز 12 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، صبح امروز، جمعه 12 خرداد ماه، همزمان با سراسر کشور و با حضور 2 هزار و 75 داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، یک هزار و 103 نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان در حوزه امتحانی سمنان، و 972 نفر از شهرستان های دامغان، شاهرود و میامی در حوزه امتحانی شاهرود به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز 15 دستگاه اجرایی (وزارتخانه ها، سازمان و شرکت دولتی) برگزار شد، سهمیه استان سمنان در این آزمون استخدامی 115 نفر است که در 7 دستگاه اجرایی استان پس از برگزاری آزمون و انجام مراحل قانونی جذب کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2075 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان سمنان

رقابت 2075 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان سمنان