مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:452023-05-28سياسي

هلال احمر زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر استان زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر استان زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، مصطفی طاهری شامگاه روز گذشته (6 خردادماه) در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، اظهار کرد: برای کمک به هلال احمر در استان زنجان با همه توان در کنار این مجموعه هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کارکنان هلال احمر خوش فکر و توانمند هستند و از همه خدمات و تلاش ها قدردانی می کنم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: هلال احمر ارگانی مردمی به شمار می رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد و این ظرفیت نگاه بلند و تعامل با سایر ارگان ها را می طلبد تا هم افزایی انجام شود.

حکمت اله هلاشمی افزود: باید با خرد جمعی تحولی ایجاد کنیم و از طرفی افزایش اعتماد عمومی در این تحول مهم است در این خصوص به حتم از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تأثیرگذار همکاری و تعامل خواهیم کرد.

وی به استفاده توأم از سخت افزار و نرم افزار در هلال احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد

هلال احمر زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد