مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-31سياسي

پیوند صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، پیوند صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل دفتر مرکزی حراست و مشاور عالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت: یکی از اولویت ها و اهداف ما در استان بوشهر پیوند مرکز صنعتی واقع در استان با دانشگاه و دانشکده های فنی و حرفه ای است که باید فرایند این ارتباط تسهیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از دیگر برنامه های ما، بهره مندی از فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی استان در صنایع به ویژه در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی است که باید فنی حرفه ای آموزش و همکاری لازم جهت جذب آنان انجام دهد.

وی افزود: با همکاری و ظرفیت دستگاه های اجرایی استان به ویژه مجموعه شهید محلاتی و ارتش، کارگاه های دانشکده فنی استان تجهیز خواهند شد.

پورات با اشاره به بررسی و رفع مشکلات دانشکده الزهرا (س) و امام خامنه ای بوشهر، بیان کرد: همچنین موضوع پل هوایی دانشکده امام خامنه ای را به صورت ویژه پیگیر هستیم و مقرر شد در جلسه کمیسیون دانشجویی تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مراتب پشتیبانی و حمایت کامل مجموعه استان از دانشگاه فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود

پیوند صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود