مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-02سياسي

شرکت مس بودجه کافی برای تکمیل تصفیه خانه آب رفسنجان را تأمین کند


امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم رفسنجان سال ها از آلایندگی های مس متضرر شده اند، گفت: شرکت مس باید هزینه تأمین برق چاه های جدید و تکمیل تصفیه خانه آب شهرستان رفسنجان را تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: 13، 14 و 15 خرداد روزهای تاریخی و اثرگذاری در تاریخ ملت ایران، انقلاب اسلامی و در واقع سیاست جهانی است.

وی ادامه داد: 13 خرداد امام(ره) در مدرسه فیضیه سخنرانی کردند و جنایات رژیم ستمشاهی را به مردم بیان کردند و به دنبال این سخنرانی در 15 خرداد امام(ره) را دستگیر کردند و قیام 15 خرداد اتفاق افتاد و صدها نفر از مردمی که به پشتیبانی و حمایت امام برخاسته بوند به شهادت رسیدند و صدها نفر مجروح شدند.

امام جمعه رفسنجان آغاز قیام امام را 13 خرداد 42 که مطابق با عاشورای امام حسین(ع) بود، عنوان کرد و گفت: از آن روز انقلاب هر روز جلوه ها و صحنه های زیادی نشان داد.

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: سالروز تعیین و انتخاب امام خامنه ای به عنوان جانشین رهبر کبیر انقلاب که در تاریخ دنیا بی سابقه است کسی که جانشین برایش تعیین نشده است اما در همان شبی که حضرت امام از دنیا رفتند، خبرگان و منتخبان مردم به آیت الله خامنه ای رای دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مس بودجه کافی برای تکمیل تصفیه خانه آب رفسنجان را تأمین کند

شرکت مس بودجه کافی برای تکمیل تصفیه خانه آب رفسنجان را تأمین کند