مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21بين الملل

واژگونی قایق مهاجران در آب های یونان؛ شهروندان افغان هم در بین پناهجویان بودند


شهروندان افغانستان نیز در میان پناهجویانی بوده اند که در حادثه اخیرِ غرق شدن قایق مهاجران در آب های یونان جان خود را از دست داده یا مفقود شده اند.

- واژگونی قایق مهاجران در آب های یونان؛ شهروندان افغان هم در بین پناهجویان بودند منابع خبری اعلام کردند: شهروندان افغانستان نیز در میان پناهجویانی بوده اند که در حادثه اخیرِ غرق شدن قایق مهاجران در آب های یونان جان خود را از دست داده یا مفقود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، مقامات سفارت افغانستان در ایتالیا در بیانیه ای تایید کرده اند که 78 شهروند افغانستان و پاکستان در میان جان باختگان این حادثه هستند با این حال تعداد دقیق افغان های فوت شده مشخص نشده است.

بر اساس گزارش ها، سرنشینان این قایق از شهروندان کشورهای پاکستان، مصر، سوریه و برخی کشورهای دیگر بوده اند و اکنون مشخص شده که در بین آنها شهروندانی از افغانستان نیز حضور داشتند.

همچنین محمدصادق سنجرانی ، رییس مجلس سنای پاکستان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که شمار اتباع پاکستانی جان باخته در این حادثه به بیش از 300 نفر رسیده است.

این قایق که روز چهارشنبه گذشته در فاصله 50 مایلی از سواحل جنوب غربی یونان غرق شد به گفته سرنشینان نجات یافته آن، حامل بین 500 تا 700 پناهجو بوده است هرچند هنوز آمار دقیق مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی قایق مهاجران در آب های یونان؛ شهروندان افغان هم در بین پناهجویان بودند

واژگونی قایق مهاجران در آب های یونان؛ شهروندان افغان هم در بین پناهجویان بودند