مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-14سياسي

ایران براساس ارزش های اسلامی موضوع پناهجویان را دنبال می کند


معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ضمن اشاره به اینکه ایران موضوع پناهجویان را بر اساس ارزش های اسلامی دنبال می کند، گفت: رویکرد کشورهای غربی در قبال پناهجویان گزینشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی کاظمی، معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری، ضمن اشاره به برگزاری کارگاه هم اندیشی نظام حمایت از کودکان و نوجوانان، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، بررسی چالش ها و وضعیت کودکان و نوجوانان غیر ایرانی است که به تنهایی یا به همراه والدین خود وارد کشور ایران شده اند و بررسی اثربخشی تلاش های انجام شده برای حمایت از آن ها و همچنین برنامه ریزی بهتر برای هویت اجتماعی، رشد متوازن و تأمین آتیه آن هاست.

وی با بیان اینکه در همین راستا با جوانان غیرایرانی صحبت هایی شد و آن ها با حضور در این کارگاه مسائل خود را از نزدیک بیان کردند، اظهار کرد: نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز که با این کودکان و نوجوانان در تعامل بودند، تجربیات خود را مطرح کردند.

معاون وزارت دادگستری در خصوص رویکرد ایران درباره کودکان و نوجوانان پناهجو، بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران براساس سیاست های انسان دوستانه خود که برگرفته از ارزش های انسانی دین مبین اسلام نسبت به این موضوع است، رویکرد برادری و حمایت از محرومان و مستضعفان را سرلوحه کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران براساس ارزش های اسلامی موضوع پناهجویان را دنبال می کند

ایران براساس ارزش های اسلامی موضوع پناهجویان را دنبال می کند