مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-06اقتصادي

افتتاح 918 میلیارد ریال پروژه شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در جریان دور دوم سفر رییس جمهور، پروژه های زیربنایی و زیرساختی شهرک های صنعتی استان به ارزش 918 میلیارد ریال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد مطلبی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این سفر از شبکه روشنایی معابر و احداث پست های هوایی و خط 20 کیلوولت هوایی و زمینی شهرک صنعتی شهید سلیمانی به طول سه کیلومتر و با صرف 420 میلیارد ریال بهره برداری می شود.

وی همچنین اعلام کرد: در این سفر از شبکه روشنایی معابر و پست های هوایی شهرک صنعتی بعثت به طول 12 کیلومتر با حجم سرمایه گذاری 93 میلیارد ریال در شهرستان شبستر بهره برداری می شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز پروژه نیرورسانی برق به فاز توسعه این شهرک شامل احداث خط انتقال چهار مداره فشار متوسط با کابل فاصله دار از محل پست فوق توزیع صوفیان به شهرک و احداث و تجهیز یک دستگاه پست کلیدخانه برق در فاز توسعه شهرک و احداث شبکه توزیع فشار متوسط در داخل فاز توسعه این شهرک در مجموع به طول 10 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

مطلبی، با بیان اینکه برای اجرای پروژه نیرورسانی برق به فاز توسعه شهرک صنعتی ایت الله هاشمی رفسنجانی 170 میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: در جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 918 میلیارد ریال پروژه شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی

افتتاح 918 میلیارد ریال پروژه شهرک های صنعتی در آذربایجان شرقی