مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-21سياسي

اساتید وظایف مهمی در مسیر تمدن سازی برعهده دارند


رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اهمیت علم و دانش از منظر رهبر معظم انقلاب و پرهیز از حواشی و پرداخت به متن در رابطه با مسائل مهم جامعه توسط اساتید، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اهمیت علم و دانش از منظر رهبر معظم انقلاب و پرهیز از حواشی و پرداخت به متن در رابطه با مسائل مهم جامعه توسط اساتید، گفت: متن همان بیانیه ی حضرت آقا در رابطه با تمدن سازی است.

صفر نصراله زاده، چهارشنبه 31 خردادماه، در مراسم روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه تبریز، با اشاره به نقش آفرینی شهید چمران در حوزه های مختلف، اظهار کرد: منویات ارزشمند رهبر معظم انقلاب و امام راحل در مورد شهید چمران منبع و ماخذ بسیار خوبی برای شناخت دقیق این شهید والامقام است و او در یک کلمه مجاهد فی سبیل الله و فانی فی الله بود.

وی، با تاکید بر شخصیت والای شهید چمران و آمیختگی وجود وی با ایثار و جهاد، خاطرنشان کرد: شهید چمران کسی بود که می توانست زندگی بسیار مرفه و به دور از هیاهویی داشته باشد، اما پای در مسیر حق نهاد و در راهی قدم گذارد که به شهادتش ختم شد.

رییس دانشگاه تبریز، با اشاره به فلسفه ایجاد بسیج اساتید و اهداف و تکالیفی که برای این قشر در نظر گرفته شده است، یادآور شد: نامگذاری روز بسیج اساتید خود معنادار بود که در مورد شخصیت، باورها و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید وظایف مهمی در مسیر تمدن سازی برعهده دارند

اساتید وظایف مهمی در مسیر تمدن سازی برعهده دارند