مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-21سياسي

«بگو بخند» مصداق عملی حمایت از استعدادهای جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی شب گذشته با حضور در پشت صحنه ضبط «بگوبخند» با اشاره به فضای بسیار خوب و پویایی گروه سازنده برنامه گفت: - معاون سیما با حضور در پشت صحنه برنامه بگو بخند از تلاش این برنامه برای شناسایی استعداد های جدید و ساختن دقایقی شاد برای مخاطبان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی شب گذشته با حضور در پشت صحنه ضبط بگوبخند با اشاره به فضای بسیار خوب و پویایی گروه سازنده برنامه گفت: این برنامه توانسته به سهم خود به یکی از نیاز ها و انتظارات مخاطب از سیما که همان تولیدات طنز است پاسخ مناسب دهد و برای دقایقی در طول شب اوقات شادی را برای بینندگان رقم بزند.

معاون سیما با بیان این که مردم حوزه استندآپ کمدی را دوست دارند، خاطرنشان کرد: این برنامه در رشته های مختلفی همچون شعرخوانی، نمایش و استندآپ و .

طراحی و بسط یافته و این حجم متنوع با این مقیاس ارزشمند است.

برمهانی با اشاره به حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در این برنامه ادامه داد: داوران و مجری برنامه هم درخشان جلوی دوربین ظاهر شده اند و البته این کار موفق حاصل حمایت و تلاش مدیران شبکه نسیم و زحمات تیم تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بگو بخند» مصداق عملی حمایت از استعدادهای جدید است

«بگو بخند» مصداق عملی حمایت از استعدادهای جدید است