مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-19سياسي

بازید رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

حجت الاسلام رستمی دانشگاه در این بازدید گفت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید دانشگاهی متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه های کشور ایفای نقش کند.

با اشاره به جذب هیات علمی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی افزود: نقش اساتید انقلابی در شکل گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده این دانشگاه بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در ادامه به وضعیت علمی کشور پیرامون مسایل و دغدغه های روز جامعه و همچنین استفاده از ابزارهای مناسب با تغییرات در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سطح دنیا و منطبق با تحولات تاکید کرد.

در ادامه حسین قدیانی رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز با اشاره به رشته ها و همچنین نحوه جذب و پذیرش دانشجو دراین دانشگاه یادآورشد: در حال حاضر حدود 700 نفر از طریق سازمان سنجش و استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی معرفی شدند تا با انجام مراحل پذیرش و مصاحبه از طریق اساتید برجسته و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازید رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

بازید رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی