مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-07سياسي

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سواحل مازندران


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور 120 میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی  پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های مازندران که در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد با اشاره به عزم قاطع دولت برای ساماندهی سواحل اظهار کرد: وضعیت در مازندران باید ملی دیده شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود فرهنگ های مختلف و گردشگران متعدد در سواحل، مسائل اجتماعی استان دچار آسیب شده است، تصریح کرد: در بخش بودجه سواحل کوتاهی نکردیم و با نمایندگان مجلس شورای اسلامی رایزنی های زیادی انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته طرح ها در سواحل کوتاه مدت بوده است، گفت: تمام پلاژداران و صاحبان شهرک های خصوصی در سواحل مسؤولیت اجرای طرح های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مدیریتی خود را بپذیرند.

وی از رایزنی استانداری با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح های دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور 120 میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سواحل مازندران

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سواحل مازندران