مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 03:052023-06-06اقتصادي

امیدواری هواپیمایی ارمنستان برای تقویت روابط فرهنگی با ایران


شرکت هوایی دولتی ارمنستان از آغاز پروازهای رفت و برگشت خود به تهران خبر داد و اعلام کرد که این اقدام روابط فرهنگی، اقتصادی و گردشگری 2 کشور همسایه را ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت هواپیمایی دولتی ارمنستان از آغاز پروازهای رفت و برگشت خود به تهران خبر داد و اعلام کرد که این اقدام  روابط فرهنگی، اقتصادی و گردشگری بین ایروان و تهران را ارتقا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آرمنیا پرس شرکت هواپیمایی فلای وان ارمنستان پروازهای رفت و برگشت ایروان-تهران را از روز سه شنبه آغاز کرد.

آرام عنانیان رییس هیات مدیره فلای وان ارمنستان، صبح روز سه شنبه در مراسمی ویژه از اولین پرواز به تهران، در فرودگاه زوارتنوتس بازدید کرد.

وی گفت: راه اندازی پروازهای مستقیم ارمنستان از ایروان به تهران یک رویداد بسیار مورد انتظار بود و ما متقاعد شده ایم که این مقصد جدید به اندازه بقیه مقصدهای مسافرتی ما بسیار توجه خواهد بود.

چندی قبل  هاکوب ارشکیان نایب رییس پارلمان ارمنستان گفت که همکاری ارمنستان و ایران می تواند الگوی خوبی برای دو کشور باشد.

آنانیان افزود: پروازهای جدید جایگزین مناسب برای حمل و نقل بین ایروان و تهران ایجاد می کند و می تواند روابط قوی فرهنگی، اقتصادی و گردشگری را ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری هواپیمایی ارمنستان برای تقویت روابط فرهنگی با ایران

امیدواری هواپیمایی ارمنستان برای تقویت روابط فرهنگی با ایران