مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-06حوادث

مواج بودن دریای مازندران و پرهیز از شنا تا آخر هفته


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر امدادگر و نجاتگر این جمعیت در طول نوار سواحلی مازندران مستقر هستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، غلام علی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه طرح های دریا به صورت رسمی از اول خرداد ماه آغاز شده است، گفت: امدادگران این جمعیت و ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از اول تا 15 خرداد ماه امسال 121 نفر را از خطر غرق شدن در دریا نجات دادند.

وی افزود: 95 نفر از نجات یافتگان مرد و 26 نفر خانم بودند و هشت نفر از این افراد نیز برای درمان به بیمارستان های استان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: گشت های موتوری جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این مدت 521 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.

فخاری با اعلام اینکه آب های ساحلی شهر بابلسر بیشترین حوادث دریایی را در این مدت داشت، گفت: از مجموع 121 فرد نجات یافته از امواج مرگبار دریا 55 نفر در آب های ساحلی شهر بابلسر نجات داده شدند.

وی افزود: در آب های ساحلی محمودآباد 22 نفر، عباس آباد 13 نفر، بهنمیر 10 نفر، فرح آباد ساری 6 نفر، چالوس 5 نفر، سرخرود 4 نفر، فریدونکنار و جویبارهر کدام دو نفر و نوشهر و نشتارود نیز هر کدام یک نفر از مرگ در دریا نجات داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواج بودن دریای مازندران و پرهیز از شنا تا آخر هفته

مواج بودن دریای مازندران و پرهیز از شنا تا آخر هفته