مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:312023-06-18اقتصادي

نیروگاه 117 کیلو واتی دانشگاه کار خرمدره زنجان به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رامین کاظمی، ​مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه این نیروگاه توان تولید 17 مگاوات ساعت برق در ماه را دارد اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت ریاست دانشگاه خرمدره و نگرش درست این واحد دانشگاهی به تولید انرژی و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه کار، این نیروگاه طراحی، ساخت و وارد مدار شد.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به افزایش روزافزون مصرف انرژی و درخواست برق در سطح کشور عنوان کرد: سالیانه مصرف انرژی در کشور با افزایشی روبروست و برای جبران ناترازی تولید و توزیع باید نیروگاه های جدیدی احداث شود و بهترین راهکار نیز افزایش تعداد نیروگاه های تولید پراکنده است که با هزینه کمتر و سریع تر به بهره برداری می رسند.

وی تصریح کرد: با توجه به روزهای آفتابی پرتعداد در طول سال، زنجان یکی از استان های مستعد برای احداث نیروگاه های خورشیدی است و همچنین شرایط آب و هوایی و دمای مطلوب بازدهی نیروگاه های خورشیدی در این استان از میانگین کشوری بالاتر است و باید با برنامه ریزی به سوی افزایش نیروگاه های خورشیدی گام برداریم.

کاظمی نیروگاه 17 کیلوواتی دانشگاه کار خرمدره را سومین نیروگاه بزرگ خورشیدی استان برشمرد و افزود: این نیروگاه پس از نیروگاه 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه 117 کیلو واتی دانشگاه کار خرمدره زنجان به بهره برداری رسید

نیروگاه 117 کیلو واتی دانشگاه کار خرمدره زنجان به بهره برداری رسید