مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-02فرهنگي

«زوج ناجور» از جان هم چه می خواهند/این نمایش حالتان را خوب می کند


محمدحسین پیوندی کارگردان «زوج ناجور» درباره ویژگی های نمایش توضیح داد و عنوان کرد این کمدی درباره حفظ خانواده است و حال و هوای تماشاگران را تغییر می دهد.

- محمدحسین پیوندی کارگردان زوج ناجور درباره ویژگی های نمایش توضیح داد و عنوان کرد این کمدی درباره حفظ خانواده است و حال و هوای تماشاگران را تغییر می دهد.

محمدحسین پیوندی نویسنده و کارگردان نمایش زوج ناجور که این روزها در تالار قشقایی روی صحنه است درباره انتخاب نمایشنامه ای از نیل سایمون برای اجرا و استقبال مخاطبان به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در این چند روز نمایش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده و به عنوان یکی از نمایش های پرمخاطب تئاترشهر شناخته می شود.

نمایشنامه زوج ناجور حدود 10 سال قبل توسط شهراز زرگر ترجمه شد و خوشبختانه هنوز به عنوان کتاب منتشر نشده و آقای زرگر لطف داشت و متن دست نویس را در اختیار ما قرار داد.

من حدود یک سال است که قصد اجرای این اثر نمایشی را دارم.

تمرین ها را از خرداد پارسال شروع کردیم و قرار بود نمایش شهریور ماه به صحنه برود که با شرایطی که در جامعه پیش آمد و تعطیلی تئاترشهر اجرا به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: نیل سایمون یکی از شناخته شده ترین کمدی نویسان آمریکایی است و تا جایی که می دانم بیشتر تجربیات زندگی شخصی اش را وارد داستان هایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زوج ناجور» از جان هم چه می خواهند/این نمایش حالتان را خوب می کند

«زوج ناجور» از جان هم چه می خواهند/این نمایش حالتان را خوب می کند