مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-01حوادث

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در طارم


فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف 20 هزار لیتر گازوییل عرضه خارج از شبکه (قاچاق) به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف 20 هزار لیتر گازوییل عرضه خارج از شبکه (قاچاق) به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری سوخت عرضه خارج از شبکه توزیع، در یکی از شرکت های شهرستان طارم، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان طارم به همراه عوامل و کارشناسان شرکت ملی فراورده های نفتی استان و در یک عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس اعلامی اعزام شده و در بازرسی صورت گرفته از محل یاد شده 20 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع (قاچاق) از نوع گازوییل که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اعلام این که ارزش تقریبی سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان شرکت نفت 10 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در طارم

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در طارم