مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-17پزشكي

طرحی که مزایای آن بسیار فراتر از معایب احتمالی آن است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش بینی کرد با اجرایی شدن کامل طرح ملی پزشک خانواده و رفع معایب احتمالی طرح و تقویت نقاط آن، مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی کاهش می یابد.

- دکتر سید سعید کساییان با بیان اینکه طرح پزشک خانواده از سال 82 در روستاهای کشور و بعد از آن در شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرایی شده است، اظهار کرد: در استان سمنان این طرح در تمام مناطق شهری و روستایی دو شهرستان سرخه و آرادان اجرایی شده و در شهرستان مهدیشهر نیز از اردیبهشت امسال مرحله اول طرح شامل سرشماری جمعیت آغاز شده و تا کنون 64 درصد سرشماری به سرانجام رسیده است.

بهره مندی اتباع بیگانه از پزشک خانواده وی با اشاره به اجرای این طرح در دیگر شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: این طرح به احتمال زیاد از اوایل تیرماه در گرمسار و دامغان و از اویل شهریور در سمنان شروع می شود.

کساییان با بیان اینکه تعیین پزشک خانواده بعد از مرحله سرشماری، انجام می شود، افزود: در این طرح در صورت تامین پزشک مورد نیاز، به ازای هر 3 هزار نفر یک پزشک، ماما، مراقب سلامت،روانشناس، کارشناس تغذیه و کارشناس پزشکی محیط و حرفه ای به مردم خدمات می دهند و همه جمعیت استان حتی اتباع تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که مزایای آن بسیار فراتر از معایب احتمالی آن است

طرحی که مزایای آن بسیار فراتر از معایب احتمالی آن است