مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-05سياسي

نامه بسیجیان خراسان شمالی به رهبرانقلاب


شبکه تشکلی دانشجویان خراسان شمالی نامه ای سرگشاده ای به رهبر انقلاب در مورد سخنان ایشان در خصوص عملکرد بسیج دانشجویی در اغتشاشات اخیر منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به سخنان رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) طی نامه ای سرگشاده واکنش نشان دادند.

در این مطلب آمده است؛ محضر مبارک ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، آقاجان سلام علیکم؛ اشارت رضایت مندانه حضرت عالی به نقش آفرینی فرزندان بسیجی تان در دانشگاهها در ایام اغتشاشات سال گذشته، موجب شعف مان گردید لذا با عنایت به آیه شریفه وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ اولا خدای را سپاسگزاریم که کنش مان در تشکل دانشجویی موجبات رضایت ولی امر را فراهم آورد؛ ثانیا بار مسئولیت ما را زین پس در میدان مهم دانشگاه دوچندان گران بر دوشمان نمود.

در ادامه این نامه آمده است، حضرت آقا! همانگونه که فرموده بودید ایستادگی محکم ملت ایران در طوفان عجیب فساد، نه بابت تجهیزات مادی، بلکه تجهیزات معنوی است و سرآمد این تجهیز معنوی، قدرت تربیت جوانان قرص و محکم در صراط مستقیم است؛ افق حرکت ما در دانشگاه نیز راهبری و تسهیلگری بابت چنین تربیتی است و باور داریم با فرمولی که از مکتب امام راحل عظیم الشان (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بسیجیان خراسان شمالی به رهبرانقلاب

نامه بسیجیان خراسان شمالی به رهبرانقلاب