مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:202023-05-30سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان همزمان با سالروز میلاد ثامن الحجج (ع) خبر داد.

- همدان- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان همزمان با سالروز میلاد ثامن الحجج (ع) خبر داد.

حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:، همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح استان و شهرستان همدان در حال برگزاری است.

وی به برگزاری 30 برنامه جشن دختران با عناوین مختلف اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در قالب جشن ماه دخت، از جمله جشن خود دختران، جشن دختران و مادران، جشن دختران و پدران و جشن دختران دانشجو، جشن دختران دانش آموز و.

برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: برنامه های جشن ماهدخت یک جشن صرف نیست قرار است دختران در قالب طرح رفیقانه ستاد پیشرفت نهضت بانوان در کنار هم به حل مسائل اجتماعی بانوان بپردازند.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: در ایام دهه مبارک کرامت استان همدان میزبان خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید است که تا پایان دهه کرامت با اجرای برنامه های متنوع در استان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان

برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان