مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-20سياسي

مأموریت بنیاد علوی توانمندسازی محرومان و آبادانی مناطق است


دبیر نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی گیلان گفت: ماموریت بنیاد رسیدگی به مستضعفان با رویکرد توانمندسازی محرومین و آبادانی پیشرفت مناطق هدف است.

- محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ضریب محرومیتی که شهرستان املش نسبت به شهرستان های دیگر داشت از خرداد سال 1400 و بنا به اقتضای همان موقع منطقه هدف ما شهرستان املش بخش رانکوه قرار گرفت.

اسماعیلی گفت: سال 1402 شهرستان شفت و مناطق محروم حاشیه ای شهر رشت و ارتفاعات سیاهکل و تالش جزو مناطق ویژه ما حساب شدند و این کار نیز همچنان ادامه دارد.

دبیر بنیاد علوی گیلان با اشاره به اینکه هدف اصلی این بنیاد رسیدگی به مستضعفین با رویکرد توانمندسازی محرومین و آبادانی و پیشرفت مناطق هدف است، گفت: مأموریت بنیاد علوی به عنوان بازوی اجتماعی بنیاد مستضعفان، توانمندسازی محرومان و آبادانی و پیشرفت مناطق است.

اسماعیلی ادامه داد: برخی از مناطق استان گیلان همانند املش، شفت، دیلمان، تالش جز مناطق هدف و ویژه بنیاد علوی است که برای آنان بودجه سالیانه تعریف می شود.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 108 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به 1035 نفر از متقاضیان شهرستان املش و سایر نقاط گیلان در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری بازدید و نظارت و پایش میدانی تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت بنیاد علوی توانمندسازی محرومان و آبادانی مناطق است

مأموریت بنیاد علوی توانمندسازی محرومان و آبادانی مناطق است