مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-19سياسي

42سالگی سازمانی با مرجعیت فرهنگی/روایت«نشر خوبی ها»تا«جهاد تبیین»


سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد 42 سالگی خود شده است که ضمن حفظ نقش مرجعیت فرهنگی خود نقش مؤثری در حوزه های مختلف ایفا کرده که نمود آن را از «نشر خوبی ها» تا «جهادتبیین» می توان دید.

- سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد 42 سالگی خود شده است که ضمن حفظ نقش مرجعیت فرهنگی خود نقش مؤثری در حوزه های مختلف ایفا کرده که نمود آن را از نشر خوبی ها تا جهادتبیین می توان دید.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ یکم تیر ماه 1358 با دستور امام خمینی با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص های اعتقادی، بنیاد نهاده شد.

کمتر نهاد فرهنگی چون سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که با اقشار مختلف دخیل در حوزه دین و فرهنگ از طلبه و روحانی گرفته تا مداح و حافظ قرآن و بانوان کنشگر اجتماعی که با بدنه جامعه در ارتباط هستند، تعامل داشته باشد.

از آن روحانی فعال که در روستاهای مرزی چراغ کلاس های قرآن را روشن نگه داشته تا مداحی که جلسات بزرگ روضه سیدالشهدا (ع) در مرکز استان را میدان داری می کند همه و همه به نوعی سروکارشان با مجموعه سازمان تبلیغات است که این مسئله اهمیت کار این نهاد را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42سالگی سازمانی با مرجعیت فرهنگی/روایت«نشر خوبی ها»تا«جهاد تبیین»

42سالگی سازمانی با مرجعیت فرهنگی/روایت«نشر خوبی ها»تا«جهاد تبیین»