مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-20حوادث

انتقاد رییس پلیس راهور از توقف های دوبله و سوبله


تبدیل منازل مسکونی به واحدهای صنفی و تجاری بدون در نظر گرفتن مبلمان شهری و جای پارکینگ موجب نارضایتی شهروندان و بروز ترافیک شده است.

- سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص معضل جای پارکینگ در کلانشهرها اظهار داشت: متأسفانه شهرداری ها به خاطر کسب درآمد بیشتر واحدهای مسکونی را بدون رعایت مبلمان شهری و تأمین پارکینگ، تجاری کردند و مشاهده می کنید جایی که قبلاً منزل مسکونی بوده حالا تبدیل به کافی شاپ یا رستوران شده است در حالی که در آنجا محل پارک و توقف خودرو وجود ندارد و خودروها به صورت دوبله و سوبله توقف کرده و باعث نارضایتی شهروندان می شوند.

 سردار هادیان فر گفت: طرح شکایتی را در این خصوص برای وزارت کشور فرستادیم که به شهرداری ها تذکر دهند؛ چرا که یکی از روش های غلطی که شهرداری انجام می دهند این است که واحدهای مسکونی را بدون رعایت الزامات لازم به واحد های صنفی و تجاری تبدیل می کنند که هم برای همسایه ها ایجاد مزاحمت می کنند و هم برای خودروهای عبوری.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا با استقرار مأموران نمی توان وضعیت ترافیکی این دسته از محدوده ها را مدیریت کرد، گفت: اگر پلیس راهور در این معابر مأمور بگذارد که کسی در جلوی این اماکن توقف نکند واحدهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس پلیس راهور از توقف های دوبله و سوبله

انتقاد رییس پلیس راهور از توقف های دوبله و سوبله