مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-10اجتماعي

اخراج 1000 رأس دام از منطقه حفاظت شده البرز جنوبی


رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج از اخراج تعداد یک هزار رأس دام غیرمجاز در راستای اجرای گشت کنترل دام مأمورین اجرایی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در مراتع روستای کندر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیدرضا تونی از اخراج تعداد یک هزار و رأس دام غیر مجاز در راستای اجرای گشت کنترل دام مأمورین اجرایی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری‬ در مراتع روستای کندر خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح مدیریت چرا و کنترل دام به عنوان یکی از اقدامات حفاظتی مهم در ایجاد تعادل دام و مرتع در مراتع استان می باشد، تعداد 1000 رأس دام غیر مجاز از مراتع روستای کندر طی اجرای این طرح، اخراج و تشکیل پرونده تخلف در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج تصریح کرد: این دام ها در مراتع پایین دست روستای کندر مشاهده شده بود، پس از ساعت ها پیاده روی مستمر، تعداد 1000 رأس دام غیر مجاز از این مراتع خارج و پس از تنظیم صورتجلسه از مراتع استان البرز به طور کامل اخراج شد.

وی افزود: نیاز است دامداران و بهره برداران در راستای جلوگیری از تخریب مراتع و از بین رفتن پوشش گیاهی، نسبت به رعایت مفاد مندرج در پروانه و طرح مرتع داری اقدام کرده و زمان ورود و خروج و تعداد دام مجاز را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 1000 رأس دام از منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

اخراج 1000 رأس دام از منطقه حفاظت شده البرز جنوبی