مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-20سياسي

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل در 21 ماه اخیر به صورت مکرر رتبه اول کاهش جمعیت کیفری زندانیان را در کشور به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر سه شنبه در جلسه معارفه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به وجود سه هزار و 400 شهید عزتمند افتخار می کند که در ماه های آینده شاهد برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: افتخار ما از اول خدمتگزاری در این استان بر این بوده که خادم خانواده های شهدا و ایثارگران بودیم و بالاترین درجه افتخار جز این نمی تواند باشد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت مرزی استان اردبیل با 367 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان گفت: در کنار همه فتنه گری ها و توطئه های دشمنان در مناطق مرزی، این استان در آرامش و امنیت کامل به سر می برد.

حجت الاسلام کثیرلو فعالیت 19 حوزه قضایی استان اردبیل را با حضور 846 کارمند و 219 همکار قضایی یادآور شد و افزود: در 2 سال اخیر تمام تلاش ما بر این بوده تا پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی به سرعت رسیدگی شده و کمترین اطاله دادرسی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مجموع 454 هزار فقره پرونده در مراجع قضایی استان رسیدگی شده که 330 هزار پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری