مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-20سياسي

تقدیر سرپرست جهاددانشگاهی ایلام از تیم مناظره «مکتب شهید چمران»


سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در مراسم تجلیل از دانشجویان افتخار آفرین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با قدردانی از زحمات مدیران دانشگاه ایلام در برگزاری مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، - تقدیر سرپرست جهاددانشگاهی ایلام از تیم مناظره مکتب شهید چمران ایسنا/ایلام سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در مراسم تجلیل از دانشجویان افتخار آفرین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با قدردانی از زحمات مدیران دانشگاه ایلام در برگزاری مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، از تیم افتخار آفرین مکتب شهید چمران در مرحله ملی این مسابقات تجلیل کرد.

دکتر محمد پاکزاد در این مراسم اظهار کرد: هدف مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران( نشان خواجه نصیرالدین طوسی ) تقویت و پرورش گفتگوی علمی و مستدل است که با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری در استان برگزار شد.

وی با تقدیر از میزبانی دانشگاه ایلام در این مسابقات در مرحله استانی، گفت: جهاددانشگاهی استان به پشتوانه حمایت های دانشگاه ایلام توانست میزبان مرحله منطقه ای این مسابقات شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان ایلام با خرسندی از کسب سوم مسابقات کشوری توسط تیم مکتب شهید چمران، گفت: امیدواریم در مسابقات سال آینده تیم های دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سرپرست جهاددانشگاهی ایلام از تیم مناظره «مکتب شهید چمران»

تقدیر سرپرست جهاددانشگاهی ایلام از تیم مناظره «مکتب شهید چمران»