مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:342023-05-30سياسي

استاندار بوشهر: ادارات در «دولت شهر» مستقر می شوند


استاندار بوشهر از انتقال ادارات، سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی بوشهر به خارج از شهر خبر داد و گفت: در این راستا ادارات و دستگاه های دولتی در دولت شهر مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت شهرک های صنعتی استان بوشهر، از انتقال ادارات، سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی بوشهر به خارج از شهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ادارات و دستگاه های دولتی در دولت شهر مستقر می شوند.

وی توسعه زیرساخت ها و توجه به درآمدزایی در شهرک ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از پساب تصفیه شده فاضلاب در توسعه فضای سبز شهرک های صنعتی و تأمین آب مورد نیاز صنایع استفاده شود.

  استاندار بوشهر پساب فاضلاب در شهرک های صنعتی را یک فرصت برای استفاده در طرح های مختلف دانست و بیان کرد: زیباسازی شهرک و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته شود.

  محمدی زاده فعالان در بخش تولید، اقتصاد و سرمایه گذاری را سربازان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن دانست و افزود: همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ازشان و منزلت خاصی در جامعه برخوردار هستند، فعالان بخش تولید، اقتصاد و سرمایه گذاری هم به عنوان سربازان جبهه جنگ اقتصادی دارای قداست و منزلت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر: ادارات در «دولت شهر» مستقر می شوند

استاندار بوشهر: ادارات در «دولت شهر» مستقر می شوند