مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-10سياسي

«لاله های سپید» خواندنی شد


روایت «شاهد یاران» از شهدای مدافع سلامت در دویست وچهارمین و دویست وپنجمین شماره از ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» با عنوان «لاله های سپید» منتشر شده است.

- روایت شاهد یاران از شهدای مدافع سلامت در دویست وچهارمین و دویست وپنجمین شماره از ماهنامه فرهنگی تاریخی شاهد یاران با عنوان لاله های سپید منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادمان شهدای مدافع سلامت با عنوان لاله های سپید در دویست وچهارمین و دویست وپنجمین شماره از ماهنامه فرهنگی تاریخی شاهد یاران به کوشش گروه مجلات شاهد به چاپ رسید.

این شماره از ماهنامه فرهنگی تاریخی شاهد یاران به گفتارهایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت در 21 آذرماه 1400، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در همایش ملی خدمت ماندگار؛ بزرگداشت خادمان سلامت 5 شهریور 1401، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش ملی لاله های سپید 26 تیرماه 1401 و دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش ملی لاله های سپید 26 تیرماه 1401 اختصاص دارد.

در یادمان شهدای مدافع سلامت مطالبی چون گفت وگو با فریده صحاف زاده همسر شهید مدافع سلامت منوچهر حاجی آقایی ، منصور آزمون نیا برادر شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاله های سپید» خواندنی شد

«لاله های سپید» خواندنی شد