مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14حوادث

عامل اغفال دختربچه خوزستانی در فضای مجازی دستگیر شد


رییس پلیس فتا خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال یک دختر بچه کرده بود و قصد داشت از او سوء استفاده کند، خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس فتا خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال یک دختر بچه کرده بود و قصد داشت از او سوء استفاده کند، خبر داد.

سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: در مراجعه نزدیکان یک دختربچه به پلیس فتا عنوان کردند که دختربچه ای توسط فردی شرور مورد اغفال قرار گرفته و با استفاده از عکس های خصوصی که از وی به دست آورده، اقدام به تهدید و قصد سوء استفاده و ملاقات خصوصی با وی را دارد که این موضوع منجر به هتک حیثیت خانواده و بر هم زدن آرامش آنان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع و احتمال وقوع قتل های ناموسی و درگیری دسته جمعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و جمع آوری ادله دیجیتال در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی فرد شرور شدند و در یک عملیات پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متهم در یکی از شهرهای استان خوزستان دستگیر و به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اغفال دختربچه خوزستانی در فضای مجازی دستگیر شد

عامل اغفال دختربچه خوزستانی در فضای مجازی دستگیر شد