مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-02حوادث

4 کشته و 6 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی خوزستان


سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن شش تن در پی دو حادثه ترافیکی در محورهای خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن شش تن در پی دو حادثه ترافیکی در محورهای خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه نیسان وانت، یک خودروی پژو 405 و دو پراید که شامگاه پنجشنبه (11 خردادماه) در محور رامهرمز - بهبهان در کیلومتر 5 روستای جوبتی رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد 32، 42، 45 و 48 ساله و دو زن 24 و 37 ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در حادثه انحراف از مسیر و واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 که بامداد امروز (12 خردادماه) در روستای گزین در محور هفتکل به نفت سفید رخ داد، چهار نفر کشته شدند.

شرهانی گفت: کشته شدگان این حادثه یک پسر بچه حدود 10، یک مرد 50 ساله، یک دختر بچه تقریبا چهار ساله و یک زن حدود 40 ساله بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته و 6 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی خوزستان

4 کشته و 6 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی خوزستان