مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-30حوادث

عاملان اصلی نزاع دسته جمعی میدان صنعت نظرآباد دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: دو نفر از اراذل و اوباش و عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی در میدان صنعت نظرآباد دستگیر شدند.

- سرهنگ محمد نادربیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به جرح که تعدادی از اراذل و اوباش در آن با سلاح سرد اقدام به ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی در میدان صنعت شهر نظرآباد کرده بودند، بررسی موضوع و دستگیری عاملان آن در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فراجا در این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با رصد اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی 2 نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با ردزنی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد، این افراد در عملیات ضربتی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نادربیگی با هشدار به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه با کسانی که با اوباشی گری بین مردم و ایجاد ناامنی می کنند مماشات نخواهد کرد و برابر قانون شدیدترین برخورد را با آنها انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان اصلی نزاع دسته جمعی میدان صنعت نظرآباد دستگیر شدند

عاملان اصلی نزاع دسته جمعی میدان صنعت نظرآباد دستگیر شدند