مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-21دانش

پذیرش دانشجو در 9 رشته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام از پذیرش دانشجوی کاردانی به کارشناسی در 9 رشته در آموزشکده های فنی پسران و دختران برای مهر 1402 خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام از پذیرش دانشجوی کاردانی به کارشناسی در 9 رشته در آموزشکده های فنی پسران و دختران برای مهر 1402 خبر داد.

دکتر محمد نظری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام از روز یکشنبه 28 خرداد آغاز شده و تا 4 تیر ادامه خواهد داشت و متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند، می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: در آموزشکده فنی پسران ایلام در رشته های مهندس حرفه ای برق، مهندس حرفه ای کامپیوتر، مهندس حرفه ای مکانیک خودرو، مهندس حرفه ای معماری و کارشناسی ناپیوسته حسابداری دانشجو پذیرش خواهد شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام با بیان اینکه در آموزشکده فنی دختران نیز در رشته های طراحی دوخت، مهندس حرفه ای کامپیوتر، مهندس حرفه ای معماری و کارشناسی ناپیوسته حسابداری دانشجو پذیرش خواهد شد، تصریح کرد: این دانشگاه دارای تنها مرکز رشد مهارتی است و این مرکز فرصت های جدید را پیش روی دانشجویان این دانشگاه در دو آموزشکده پسران و دختران قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 9 رشته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام

پذیرش دانشجو در 9 رشته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام