مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-21فرهنگي

سرور ملی سینما به زودی راه اندازی می شود


«محمد خزاعی» در نشست با سینماگران سمنان گفت: به همت سینماشهر و با کمک شرکت های دانش بنیان و تکنسین های داخلی، سرور ملی در حال آماده شدن است که روند ایجاد و راه اندازی آن بیش از یکسال طول کشیده است و منجر به حذف هارد و پخش با تکنولوژی فیبر نوری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست صمیمی هنرمندان و سینماگران استان سمنان با حضور رییس سازمان سینمایی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز (31 خرداد ماه) در این استان برگزار شد.

خزاعی در این نشست با اشاره به فقدان سینما در بیش از 200 شهر دارای جمعیت 50 هزار عنوان کرد: متاسفانه ظاهرا، سینما خیلی در اولویت برنامه های توسعه کشور نبوده است در حالیکه سینما و سالن نمایش، توسعه فرهنگی و شاخصه توسعه محسوب می شود.

در حال حاضر مطالبه ای جدی در تهران و شهرستان برای ساخت سینما اتفاق افتاده است.

به گفته وی، از آغاز دولت سیزدهم 200 سالن سینما به بهره برداری رسیده و تا سه ماهه آینده (تا پایان شهریورماه) 50 سالن دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید و با خود عهد کرده ام تا پایان دوره چهار ساله دولت (1404) این تعداد را به 1000 سالن رسانده و به وعده هایمان جامه عمل خواهیم پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور ملی سینما به زودی راه اندازی می شود

سرور ملی سینما به زودی راه اندازی می شود