مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-08اقتصادي

اضافه شدن یک میلیون و 700هزار بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی دو سال اخیر یک میلیون و 700هزار نفر بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی دو سال اخیر یک میلیون و 700هزار نفر بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه شده است.

میرهاشم موسوی روز پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402 در بازدید از فاز توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج افزود: پروژه توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج براساس زمانبندی پیش رفته است و مرحله اسکلت 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عقب افتادگی پروژه توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج وی اظهار کرد: براساس زمانبندی پروژه عقب افتادگی دارد که قرار شد تیمی برای بررسی بیشتر کارشناسی و با مستندات وضعیت این پروژه را ارزیابی کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: قولی که برای تحویل مرحله اسکلت هست را به سرانجام برسانیم و به مراحل بعدی پروژه برود تا مردم استان و یاسوج و جامعه هدف از ظرفیت این پروژه استفاده کنند.

موسوی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفر بررسی کردیم اراضی دو هکتاری مرکز شهر یاسوج بود که مشکل و اختلاف حقوقی بین سازمان تامین اجتماعی و یک طرف دیگر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن یک میلیون و 700هزار بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی

اضافه شدن یک میلیون و 700هزار بیمه شده جدید به بیمه شدگان تامین اجتماعی