مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-20سياسي

مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد


با صدور حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با صدور حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با صدور حکمی حامد بالازاده از دانش آموختگان حوزه علمیه قم را به عنوان مسئول جدید این اتحادیه در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: اکنون در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایامی که تشکل نورانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته مسئولیتی سنگین به ما سپرده شده است این مسئولیت خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش آموزانی، مؤمن فهیم بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر بار این مسئولیت جز با همراهی برادرانی مؤمن با روحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

لذا نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی شما را به مدت دو سال به عنوان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد

مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد