مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:552023-05-30اجتماعي

کاهش میدان دید در بسیاری از مناطق اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی 48 ساعت آینده شاهد کاهش میدان دید در استان خواهیم بود و برای پیشگیری از خسارات احتمالی نیروهای امدادی در حالت آماده باش هستند.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی های هواشناسی استان اصفهان در زمینه بارش های همرفتی اظهار داشت: به دنبال این پیش بینی ها مدیریت بحران استان به عوامل امدادی، اداره راهداری، جمعیت هلال احمر و شهرداری ها در مواجه با اثرات ناپایداری های همرفتی آماده باش داده است.

وی افزود: طی امروز در مناطق خوانسار، گلپایگان و تا اواخر روز چهارشنبه در مناطق غرب و شمال استان نطنز، میمه و ارتفاعات کاشان، شهرستان های غرب استان وزش تند باد، بارش های بهاری تگرگ و صاعقه پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه برای هر گونه خسارت احتمالی ابراز داشت: برای این امر تقویت سیل بندها، تخلیه نخاله و رسوب از دهانه پل ها و رودخانه ها ضروری است.

احتمال آبگرفتگی در کوهپایه ها وی با بیان اینکه کاهش میدان دید در بسیاری از مناطق استان پیش بینی شده است، اظهار داشت: احتیاط در صعود به ارتفاعات، عدم استقرار و تردد در مسیل ها و رودخانه های فصلی در این مناطق به خصوص عشایر و حفاظت سازه های ناپایدار المان ها و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میدان دید در بسیاری از مناطق اصفهان

کاهش میدان دید در بسیاری از مناطق اصفهان