مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:452023-06-11اقتصادي

جاده چالوس به دلیل شکستگی تا 10 روز بسته است


معاون سازمان راهداری با بیان اینکه بازسازی کامل چالوس اعتبار هزار میلیاردی نیاز دارد و عملیات اجرایی آن تا مهر سال جاری به طول خواهد انجامید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رضا اکبری درباره آخرین وضعیت چالوس بعد از سیل روز پنجشنبه تصریح کرد: هشت نقطه از محور چالوس که در محدوده بالادست و پایین دست سد کرج قرار دارد، حدود 2 متر زیر گل و لای قرار گرفته و ارتفاع گل و لای و سنگ پرتاپ شده روی جاده چالوس به 2 متر رسیده است.

وی گفت: از صبح روز جمعه کار آزادسازی خودروهای مانده در گل و لای با بکارگیری 12 دستگاه ماشین آلات آغاز شد و مسافرانی هم که خودروهای خود را رها کرده بودند امروز(شنبه) به محل سانحه بازگشتند تا بتوانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

اکبری توضیح داد: به جز این هشت نقطه، جاده چالوس در محدوده خوزنکلا به طور کامل شکسته شده و به طول 50 متر داخل دره فرو رفته که برای خاکریزی و پر کردن این دره عمیق که در نهایت با انجام عملیات زیرسازی و سپس سیمان و تثبیت محور انجام خواهد شد تا حدود 10 روز آینده بسته خواهد بود.

وی گفت: همزمان با خاکریزی دره 50 متری عملیات تخلیه 2 متر گل و لای در روی جاده نیز انجام خواهد شد تا امکان تردد در چالوس فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس به دلیل شکستگی تا 10 روز بسته است

جاده چالوس به دلیل شکستگی تا 10 روز بسته است