مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-16اقتصادي

تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران


معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم ساماندهی بازار تهران از مخاطرات موجود تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین نظری گفت: جلسه ای در استانداری تهران با محوریت استانداری تهران و تمامی دستگاه ها، نهادهای اجرایی ذیربط و اصناف بازار تهران با محوریت ساماندهی بازار تهران تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه شهرداری منطقه 12 به لحاظ استقرار جغرافیایی بازار تهران در این منطقه به ارائه گزارشاتی پیرامون مخاطرات موجود در بازار تهران اعم از عدم وجود ایمنی های لازم، مخاطرات ناشی از بافت فرسوده موجود در آن، وجود انبارهای گوناگون کالا در بازار تهران و نیز پیگیری ها و جلسات متعدد این منطقه در این خصوص ارائه کرد و در ادامه نهادهای دیگر نیز به بیان گزارشاتی پیرامون این موضوع پرداختند.

نظری تاکید کرد: آنچه در موضوع بازار تهران حائز اهمیت است؛ مساله خروج کارگاه های تولیدی و انبار کالا از بازار تهران است که یکی از نکته های مهم مطرح در این جلسه بود.

وی بیان کرد: در صورتی که این دو فعالیت و فرایند فوق از بازار تهران منتقل و به مکان مناسبی هدایت شوند و بازار تهران تنها مکانی برای عرضه کالا و معامله کالا در حد معقول و با مشورت و همراهی کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی و همچنین اصناف تهران؛ سیاست گذاری شود، ما در بازار تهران شاهد رخداد مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران

تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران